1)
otwarcie,stwierdzenie kworum
2)
wybór sekretarza obrad
3)
przedstawienie porządku obrad
4)
Przyjęcie protokołu z obrad LX sesji , część I i II
5)
informacja o realizacji uchwał podjętych w trakcie LX sesji I i II części Rady Gminy
6)
informacja wójta o dzialaniach między sesjami
1)
określenia kryteriów rekrutacji do publicznego przedszkola, szkół podstawowych,dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubasz oraz dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia
2)
przyjęcia Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Kanalizacyjnych na lata 2024 - 2026
3)
przyjęcia zasad i trybu udzielania dotacji na prace związane z ochroną zabytków w ramach dotacji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
4)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Czarnkowsko - Trzcianeckiemu na organizowanie publicznego transportu zbiorowego
5)
zmiany w uchwale budżetowej na 2024 rok
6)
zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2024 -2036