Porządek obrad
1)
otwarcie,stwierdzenie kworum
2)
wybór sekretarza obrad
3)
przedstawienie porządku obrad
4)
przyjęcie protokołu z obrad :
5)
informacja o realizacji uchwał podjętych w trakcie obrad XVII i XVIII sesji Rady Gminy
6)
informacja z pracy wójta w okresie między sesjami
2.
Przedstawienie działalności Młodzieżowej Rady Gminy w roku szkolnym 2019/2020.
3.
Przedstawienie raportu o stanie gminy
2)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Lubasz wotum zaufania
4.
Prezentacja Wójta Gminy.
5.
Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2019 rok i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Lubasz za 2019 rok
1)
przedstawienie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Lubasz za 2019 rok
2)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2019 rok, informacja o stanie mienia komunalnego i objaśnieniach Gminy Lubasz
3)
przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Lubasz w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Lubasz
4)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Lubasz w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Lubasz za 2019 rok
5)
dyskusja nad sprawozdaniem
6)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania
7)
podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Lubasz za 2019 rok
6.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
określenia wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na której znajduje się domek letniskowy lub inna nieruchomość wykorzystywana na cele rekreacyjno - wypoczynkowe
2)
określenia wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałej oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej
3)
określenia wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości , na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz trybu ich składania za pomocą środków komunikacji elektronicznej
4)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy na grunty rolne stanowiące własność Gminy Lubasz do 3 lat z dotychczasowymi dzierżawcami
5)
wyrażenia pozytywnej opinii na użyczenie części nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie komunalne gminy Lubasz
6)
przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubasz
7)
zaliczenia drogi w Prusinowie do kategorii dróg gminnych
8)
zaliczenia drogi w Lubaszu do kategorii dróg gminnych
9)
przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w Gminie Lubasz na rok 2020
10)
udzielenia dotacji na prace konserwatorskie i roboty budowlane przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków
12)
zmian w uchwale budżetowej na 2020 rok
13)
zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2020 -2040
7.
Zakończenie obrad XIX sesji