Porządek obrad
1)
otwarcie i stwierdzenie qworum
2)
wybór sekretarza obrad
3)
przedstawienie porządku obrad
4)
przyjęcie protokołu z obrad VII sesji Rady Gminy Lubasz
5)
informacja o realizacji uchwał podjętych w trakcie obrad VII sesji Rady Gminy Lubasz
2.
Informacja z realizacji zadań ochrony przeciwpożarowej w Gminie Lubasz.
3.
Analiza i ocena funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury w Lubaszu.
4.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
nadania nazwy ulicom w miejscowości Lubasz
2)
zmiany uchwały Nr XII/83/15 Rady Gminy Lubasz z dnia 27 sierpnia 2015 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Lubasz oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków
3)
wyrażenia zgody na sprzedaż działek oznaczonych geodezyjnie numerami 239, 238/1 położonych w miejscowości Antoniewo
4)
wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości na rzecz Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
5)
ustalenia dopłaty do taryfy za zbiorowe odprowadzanie ścieków
6)
regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Lubasz
7)
nadania Statutu Młodzieżowej Radzie Gminy Lubasz
8)
wysokości diet przysługującym radnym Gminy Lubasz
9)
ustalenia wysokości diet dla sołtysów Gminy Lubasz
10)
zmian w budżecie na 2019 rok
11)
zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2019 -2040
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
7.
informacja Wójta Gminy o działaniach w okresie między sesjami
8.
Wolne głosy i wnioski.